معرفی بهترین پاوربانک آیفون | راهنمای خرید بهترین پاور بانک آیفون

عشق و دوستی

معرفی بهترین پاوربانک آیفون | راهنمای خرید بهترین پاور بانک آیفون


در عصر تکنولوژی، در دسترس بودن پاور بانک ها، شارژ گوشی ها را آسان کرده است. از سوی دیگر، آیفون‌ها به دلیل داشتن فناوری شارژ ویژه، به یک پاوربانک مخصوص نیاز دارند تا بهترین نتیجه را بگیرند. شاید انتخاب بهترین پاور بانک برای آیفون کار سختی به نظر برسد اما در این مقاله با ارائه نکاتی در مورد بهترین پاوربانک آیفون و همچنین معرفی بهترین پاوربانک آیفون شما را با ویژگی های آن آشنا می کنیم. که بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

فرصت پاور بانک آیفون

ظرفیت هر پاور بانک عامل مهمی در انتخاب بهترین پاور بانک برای آیفون است. فرض کنید تفاوت بین یک کودک کوچک و یک بانکدار واقعی را می دانید. باید بدانید که پاوربانک آیفون در بازار ظرفیت های مختلفی دارد و این عدد بین 5000 تا 30000 متغیر است. شما می توانید با توجه به نیاز خود یکی از آنها را تهیه کنید.

آمپراژ خروجی پاور بانک آیفون

به طور کلی پاوربانک ها نسبت به یکدیگر شدت جریان متفاوتی دارند. کاری که باید انجام دهید این است که بهترین توان جریان در پاوربانک را نسبت به باتری گوشی خود انتخاب کنید. یعنی جریان خروجی پاوربانک از جریان خروجی باتری کمتر نباشد تا به درستی شارژ شود و باتری گوشی آسیب نبیند. در واقع، بسیاری از پاوربانک های خوب موجود در بازار می توانند میزان جریان خروجی را تشخیص دهند تا بتوانند آن را مانند یک باتری برای گوش شما شارژ کنند. اما به هر حال، این یکی از اصلی‌ترین مواردی است که باید هنگام تهیه بهترین بانک برای آیفون در نظر بگیرید.

پشتیبانی از فناوری شارژ بی سیم در پاوربانک آیفون

اگر از طرفداران سرسخت آیفون هستید، می‌دانید که اپل از آیفون 8 شارژ بی‌سیم را به آیفون‌ها اضافه کرده است. در گوشی های آیفون 12 استفاده می شود. ویژگی Magsafe این است که می توانید از این شارژر به صورت مغناطیسی استفاده کنید و به پشت گوشی می چسبد. در واقع یکی از ویژگی های اصلی Magsafe این است که شارژر بی سیم را بهبود می بخشد و می تواند سرعت شارژ آیفون ها را تا 15 وات افزایش دهد. پس در هنگام خرید یکی از بهترین پاوربانک های آیفون به این نکته توجه کنید تا از فناوری شارژ بی سیم و MagSafe پشتیبانی کند.

تعداد پورت های پاوربانک سازگار با آیفون

البته تعداد زیادی پورت به شما کمک می کند تا چندین دستگاه را به طور همزمان شارژ کنید، بنابراین این یکی از موارد مهمی است که باید در انتخاب بهترین پاور بانک برای آیفون در نظر بگیرید. البته بسیاری از پاوربانک ها دارای حداقل 2 پورت هستند که به شما امکان شارژ همزمان دو دستگاه را می دهد.

قدرت رعد و برق در پاور بانک آیفون

همه ما می دانیم که کابل شارژ آیفون یک کابل لایتنینگ است که به شما امکان می دهد آیفون خود را با آن شارژ کنید. بنابراین، زمانی که قصد دارید بهترین پاور بانک را برای آیفون خود تهیه کنید. باید به این نکته توجه کنید که پاور بانک شما باید خروجی رعد و برق را پشتیبانی کند. به این ترتیب می توانید آیفون خود را به راحتی و بدون نگرانی شارژ کنید.

وزن و ابعاد پاوربانک آیفون

باید بدانید که هرچه ظرفیت منبع تغذیه بیشتر باشد، سنگین تر است. بنابراین باید بهترین پاوربانک آیفون را با توجه به نیاز خود تهیه کنید. به طور کلی پاور پک هایی با ظرفیت بیش از 10000 میلی آمپر ساعت وزن بیشتری دارند و ابعاد بزرگ تری دارند.

سرعت شارژ پاوربانک آیفون

زمان در دنیای امروز موضوع بسیار مهمی است و این مسئله زمان شارژ پاوربانک نیز یکی از نکات مهم در بهترین راهنمای خرید پاور بانک آیفون می باشد. مهم است که پاور بانک شما سریع شارژ شود و قابلیت شارژ سریع داشته باشد. زیرا در بسیاری از مواقع پیش می آید که برای استفاده در یک سفر کوتاه باید پاوربانک خود را سریع شارژ کنید.

معرفی بهترین پاور بانک های آیفون

کاربران آیفون 13 و آیفون 13 پرو مکس بهترین باتری آیفون را تجربه می کنند. در موارد خاص باز هم به پاوربانک نیاز دارند. از طرفی کاور هوشمند با باتری اپل به عنوان پاوربانک عمل می کند و در مواقع ضروری می تواند به خوبی عمل کند. این قاب پاور بانک اپل که یک باتری قابل حمل در نظر گرفته می شود، وزن زیادی به گوشی شما می افزاید و در استفاده طولانی مدت می تواند آزاردهنده باشد. بنابراین بسیاری از افراد ترجیح می دهند از پاوربانک استفاده کنند. در زیر بهترین پاوربانک های آیفون را به شما معرفی می کنیم.

پاور بانک Aukey PB-N 83 Mini 10000

یکی از بهترین پاوربانک هایی که توجه کاربران آیفون را به خود جلب کرد با برند معروف Aukey مرتبط است. پاوربانک فوق فشرده 10000 میلی آمپری Aukey PB-N83 در لیست بهترین پاوربانک های آیفون قرار گرفته و مورد استقبال کاربران آیفون قرار گرفته است. این پاوربانک که به عنوان کوچکترین و سبک ترین شارژر قابل حمل شناخته می شود، به راحتی در جیب شما جای می گیرد. این پاوربانک دارای دو درگاه اتصال است که یکی USB-C و دیگری USB-A است.

البته باید بدانید که خروجی USB-C از فناوری Power Delivery پشتیبانی می کند که یک فناوری شارژ سریع است که توسط دستگاه های iOS/Apple پشتیبانی می شود و سطح بالاتری از شارژ معمولی را ارائه می دهد. بنابراین، می توانید به راحتی آیفون خود را با استفاده از کابل USB-C به لایتنینگ شارژ کنید. کاربران آیفون گزارش داده اند که این پاوربانک می تواند آیفون 12 پرو مکس را تنها در 30 دقیقه تا 60 درصد شارژ کند.

علاوه بر این، درگاه USB-A از فناوری Quick Charge 3.0 پشتیبانی می کند و می توانید دستگاه های اندرویدی را با آن شارژ کنید. به طور کلی، شارژر قابل حمل Aukey PB-N83 Mini 10000 یکی از بهترین پاوربانک های آیفون است که می توانید از آن استفاده کنید.

شارژر آیفون بی سیم 5K مغناطیسی Anker PowerCore

حتما نام برند Anker را شنیده اید و محصولات آنها را می شناسید. شرکت چینی Anker با دفتر مرکزی در ایالات متحده. سال هاست که دستگاه های الکترونیکی و کالاهای دیجیتالی مانند پاوربانک، بلندگوهای بلوتوث، ایرباد تولید می کند. این برند اولین پاوربانک مغناطیسی خود را با فناوری Mag Safe به نام Anker PowerCore Magnetic راه اندازی کرد که بسیاری آن را بهترین پاور بانک برای آیفون می دانند.

با اتصال آن به قاب پشتی آیفون 12 مینی، آیفون 12، آیفون 12 پرو و ​​آیفون 12 پرو مکس می توانید از این پاوربانک برای شارژ گوشی خود استفاده کنید. به این ترتیب گوشی شما به صورت بی سیم شارژ می شود. البته تنها چیزی که باید بدانید این است که این پاوربانک می تواند گوشی شما را به طور معمول بدون نیاز به شارژ سریع شارژ کند. اما می توانید با استفاده از کابل USB-Lightning از طریق پورت USB-C از عملکرد شارژ سریع استفاده کنید. با این حال، پاوربانک بی سیم Anker PowerCore Magnetic 5K یکی از جدیدترین شارژرهای بی سیم است که می تواند گوشی شما را در شرایط بحرانی مختلف شارژ کند.

پاور بانک Mophie PowerStation Plus XL

شارژر Mophie Power Station Plus XL را می توان در لیست بهترین پاوربانک های آیفون قرار داد که با کانکتور برقی به راحتی نیاز تمامی کاربران آیفون را برطرف می کند. بنابراین هر دستگاهی که دارای ورودی برق باشد را می توانید با این پاوربانک شارژ کنید. علاوه بر این، یک پورت USB-A با قابلیت شارژ سریع وجود دارد که می توانید از آن برای شارژ دستگاه دیگری استفاده کنید. پاوربانک 10000 میلی آمپر ساعتی Mophie PowerStation Plus XL دارای قابلیت شارژ بی سیم است. بنابراین می توانید پاوربانک را به راحتی با شارژرهای بی سیم شارژ کنید.

از سوی دیگر، می توانید مزایای شارژ این پاوربانک را با چراغ LED مشاهده کنید تا از میزان انرژی باقی مانده در شارژر مطلع شوید. پس از اتصال کابل به دستگاه، باید بدانید که برای شارژ دستگاه های اپل؛ تنها کاری که باید انجام دهید این است که دکمه پاور در کنار LED را فشار دهید و سپس دستگاه شما شروع به شارژ می کند. به طور کلی پاوربانک Mophie PowerStation Plus XL یکی از بهترین پاوربانک های آیفون با روکش پارچه ای زیبا است.

شارژر iPhone Atom XS

شارژر قابل حمل Atom XS یکی از راحت ترین پاوربانک های آیفون است که می تواند در جیب شما جا شود. این شارژر همراه در دو نسخه 800 و 1300 میلی آمپری موجود است. در مواقع اضطراری می تواند به کمک شما بیاید. این پاوربانک با کابل لایتنینگ می تواند آیفون شما را به صورت جداگانه شارژ کند.

از طرفی بدیهی است که نباید گوشی خود را با پاوربانکی با این ظرفیت و اندازه به طور کامل شارژ کنید، اما در مواقع بسیار ضروری می تواند نقش ناجی شما را ایفا کند. از طرفی Atom XS به گونه ای طراحی شده است که می توانید از آن به عنوان کلید نیز استفاده کنید. پس چه چیزی بهتر از اینکه بتوانید آیفون خود را با کلید خود شارژ کنید!

پاوربانک LinearFlux Hypercharger Pro

البته بهترین پاور بانک برای آیفون، پاوربانکی است که دارای کانکتور لایتنینگ بدون تغییر رعد و برق از خود پاوربانک باشد تا کاربران بتوانند به راحتی و بدون نگرانی گوشی خود را شارژ کنند. بنابراین اکثر پاوربانک های مناسب برای آیفون از این قابلیت پشتیبانی می کنند و یکی از این پاوربانک های خوب LinearFlux Hypercharger Pro است که به شما امکان شارژ همزمان سه دستگاه را می دهد.

این پاوربانک دارای ظرفیت 8000 میلی آمپر ساعت بوده و علاوه بر کانکتور لایتنینگ داخلی، دارای کانکتور میکرو یو اس بی نیز می باشد که می توان از آن برای شارژ دستگاه های دیگر مانند هدفون، اسپیکر و ... استفاده کرد. پاور بانک Linearflux Hypercharger Pro تمام بهترین ها را ترکیب می کند. ویژگی ها، بنابراین می توانید از استفاده از آن لذت ببرید و به عنوان یک شارژر قابل حمل دائمی به آن تکیه کنید.

پاور بانک و شارژر دیواری Anker PowerCore III Fusion

برند Anker با بانک های قدرتمند خود بار دیگر در لیست بهترین پاوربانک های آیفون قرار گرفت. پاوربانک Anker PowerCore III Fusion با دو درگاه اتصال به شما امکان شارژ همزمان دو دستگاه را می دهد. از این پاوربانک می توانید به عنوان شارژر دیواری نیز استفاده کنید که یکی از ویژگی های مهم این پاوربانک می باشد.

پورت 18 واتی USB-C که از فناوری PD پشتیبانی می کند، به شما این امکان را می دهد که آیفون را به سرعت با آن شارژ کنید. این پاوربانک که به عنوان شارژر دو در یک شناخته می شود، می تواند آیفون شما را با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت در کمتر از دو ساعت به طور کامل شارژ کند. بنابراین پاوربانک PowerCore III Fusion می تواند همراهی همیشگی برای مواقع اضطراری شما باشد تا بتوانید در سریع ترین زمان ممکن آیفون خود را شارژ کنید.

اخرین حرف

پاوربانک ها همیشه در لحظات سخت به کمک گوشی های گمشده ما می آیند و بستری را در اختیار ما قرار می دهند تا بدون نگرانی گوشی هایمان را شارژ کنیم. از جمله آیفون هایی هستند که طرفداران زیادی دارند. به دلیل استفاده از فناوری های الکترونیکی برای شارژ، باید از پاوربانک های مخصوص آیفون استفاده کنید. البته با کابل های تبدیل برق می توانید از پاوربانک های دیگر هم استفاده کنید و از این نظر مشکلی وجود ندارد. در این مطلب بهترین پاوربانک آیفون را معرفی کرده ایم تا آن دسته از افرادی که می خواهند از پاور بانک های مناسب آیفون برای شارژ گوشی خود استفاده کنند، نگران نباشند. اگر شما هم پس انداز کنید.

 

 

منبع: شهر سخت افزار مجله فناوری


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نویسنده : امین پارسیان
تاریخ : پنج شنبه 20 مرداد 1401
زمان : 15:30


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.