خرید در شهر قشم

عشق و دوستی

خرید در شهر قشم


بهترین بازار یا مراکز خرید در قشم وجود نداره!! قبل از مقدمه این رو داشته باشید تا بهتون بگیم چرا.

مراکز خرید قشم، به خاطر قیمت مناسب کالاها، همیشه یکی از جذابیت‌های این جزیره زیبا بودن. برای همین بازارهای قشم همیشه رونق داشتن و هر ساله به تعدادشون اضافه می‌شه. اوایل به غیر از بازارهای قدیم قشم و درگهان، یه قشم بود و یه بازار ستاره. (البته مثلا بازار فردوسی بود ولی خب همه قشم رو به بازار ستاره می‌شناختن)، با این حال کم کم سر و کله مجتمع‌های تجاری دیگه‌ای مثل سیتی سنتر تو قشم، و مروارید و صدف و بازار دریا تو درگهان پیدا شد. حالا دیگه قشم پر شده از مراکز خریدی که هر کدوم از دیگری بزرگتره و شیکتر و جون میده برای گشت و گذار آدمای عشق خرید.

هموطنای زیادی از ما می‌پرسن که ساعت رو کجا بخریم؟ لوازم برقی کجا خوبه؟ یا جنسای قشم ارزون‌تره یا درگهان؟ به طور کلی تو همه بازارها و مراکز خرید قشم همه چی پیدا میشه. و در مورد ارزونی هم صرفا می‌شه یه نظر کلی داد: درگهان. اما از قدیم گفتن هیچ ارزونی‌ای بی علت نیست. گذشته از این ما جاهای زیادی رو تو قشم می‌شناسیم که می‌تونید اجناسی با قیمت خیلی خیلی مناسب پیدا کنید.

پس شما برای خرید از قشم و درگهان تنها کاری که لازمه انجام بدید اینه که اول هدفتون رو مشخص کنید. یعنی بدونید می‌خواید چی بخرید. بعد با دوستان و آشناها مشورت کنید که کدوم فروشگاه بهتره. وبسایت‌ها و انجمن‌های اینترنتی هم می‌تونن به شما کمک کنن. بالاخره هموطنای زیادی از سراسر کشور برای خرید به قشم اومدن و می‌تونید از تجربیاتشون استفاده کنید.

البته ما هم می‌تونیم شما رو راهنمایی کنیم. اگه سوال خاصی بود حتما با ما تماس بگیرید و از ما بپرسید. ما تا جایی که اطلاع داشته باشیم شما رو راهنمایی می‌کنیم.

خب! در مورد خرید کافیه. ما در این باره تو مطلب دیگه‌ای به طور مفصل خواهیم نوشت. تو این مطلب قصد داریم درباره نوع فعالیت و ساعات کاری هر کدوم از مراکز خرید قشم و درگهان توضیح بدیم.

بهتره مطلب رو کامل بخونید. تو هر قسمت به یک سری جزئیات مثل پیشنهاد خرید یا پیشنهاد هتل اشاره کردیم که شاید به دردتون بخوره. ضمن اینکه اگه موقع خرید گرسنه شدید، می‌تونید سری به رستوران های پشنهادی ما بزنید.

۱- بازارها و مراکز خرید قشم

برای رسیدن به مراکز خرید قشم اگه با ماشین شخصی هستید و از بندر لافت وارد جزیره می‌شید، باید حدود یک ساعت (نیم ساعت تا درگهان و نیم ساعت از درگهان تا قشم) رانندگی کنید. اگه از راه اسکله شهید حقانی بندرعباس به اسکله شهید ذاکری قشم وارد جزیره می‌شید بیاید اینور خیابون تا خودتون رو توی بازار قدیم ببینید.

برای رفتن به بقیه مراکز خرید و بازارهای قشم می‌تونید از همون اسکله تاکسی بگیرید. البته می‌تونید از ورودی بازار قدیم قشم بیاید داخل و مستقیما برید سمت ورودی دیگه. به خیابون که رسیدید تاکسی بگیرید و با هزار تومن برید بازار ستاره و پردیس و فردوسی و خلیج فارس، یا مجتمع سیتی سنتر ۱ و ۲٫

الف) بازار قدیم قشم

بازار قدیم قشم یه بازار رو باز و گاها سقف داره و مثل همه بازار قدیمای شهرهای دیگه کشور در اصل برای پاسخ به نیاز و مایحتاج اولیه اهالی قشم شکل گرفته. با این حال شما می‌تونید خیلی از کالاهایی که تو مراکز خرید دیگه قشم فروخته می‌شه رو تو بازار قدیم پیدا کنید؛ کالاهایی مثل ساعت و پوشاک و اصنافی مثل حراجی و لوازم خونگی. به جز این اگه به دنبال کالای خاصی مثل وسایل خیاطی و… هستید حتما سراغش رو از بازار قدیم بگیرید.

خیلی از هتل‌های قشم حوالی همین بازار ساخته شده و اگه بخواید برای رفت و آمد راحت باشید بهتره اون‌ها رو امتحان کنید.

از همینجا می‌تونید به مقصد بقیه بازارها و مراکز خرید قشم، مثل بازار ستاره یا سیتی سنتر، تاکسی بگیرید. کرایه تاکسی هم نفری هزار تومنه.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نویسنده : امین پارسیان
تاریخ : شنبه 28 فروردين 1400
زمان : 11:56


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.